Taldeko foroa > nola lortu internetera konexioa portatilean magic-a baliatzen?

nola lortu internetera konexioa portatilean magic-a baliatzen?

luther blissett
orain dela 825 egun

htc magic rooteatua (1.6a) duen inork link xinple bat pasatzerik izango luke? bilatzen dudana ordenagailu portatila internetera konektatzeko bide bat da, rooteatu gabe egiteko modurik ezagutzen badezue, hobe.

bihar noa gasteizera larunbaterarte (horregatik behar dut), asike gaur edo bihar erantzuterik baduzue asko eskertuko nizueke...

aldakur
orain dela 825 egun

Agian link hau interesantea iruditzen zaizu. Ea suertea duzun!!! http://www.htcmania.com/showthread.php?t=93860

luther blissett
orain dela 825 egun

Con el HTC Sync vale. Conecta la pequeña al ordenador, pero antes en ajustes-configuración inalámbrica-configuración red móvil selecciona compartir conexion, y habilita la conexion de datos. Al conectarla la Hero te dice que el htc sync y la conexion usb no pueden ser usadas. y probablemente el pc no te lo reconozca. Ve a propiedades de mi pc/equipo-administrar. en administrar dispositivos ve a ADB y selecciona la Hero, dale a actualizar controlador. Selecciona los drivers de la carpeta htc drivers y voilà.

<!-- / message --> <!-- controls -->

ta magicarekin baita?

aldakur
orain dela 825 egun

ba egia esan nik ez dakit. Bidali dizut proba egiteko jeje. Baina ez dakit. Magic buruz ez dut informazio asko aurkitu

Athilha
orain dela 824 egun

Nik Magicarekinlortu nuen, "Wireless Thether" aplikazioarekin, baina root izan behar zarela uste dut, gutxienez nerea "Wireless thether for root users" da, baina agian egongo da rooteatu gabe egiteko modurik.

beste aplikazio bat aNetShare da, honekin ez nuen lortu, baina jendea pozik omen dago.

zorte on!

-

Fokua

Sortzen

Ongi etorri ZutaGu-ra

Ziur gaude unibertsitateko irakasle bat bazara, zure herriko elkarte batean lan egiten baduzu edota gogoko dituzun gaien inguruan lan egiten duen pertsona bazara, zure ezagutza beste batzuekin partekatzeko gogoa izan duzula noizbait. Iritsi zara geltokira, hau da zure gunea.