|
karrikas |
Kaixo lagunok Izenburuan diodan bazala ROM berria instaltu nahi dut nire Vodafoneren HTC Magic-ean. Gauza da nik simyo-rekin erabiltzen dudala, baina ez omen dauka STA?? delako zerbait simyo-k sim txartelean duen aplikazioa exekutatzeko eta horrela herrialdez aldatzen dudanean ez gelditzeko koberturarik gabe. Zeozer gaizki badiot zuzendu mesedez gauz hauetan ez bait dut ideia handirik. Beraz topatu dudan manual hau jarraitzen saiatu naiz: How To: UnRoot the HTC Magic (non-MyTouch)/Get Back to Cupcake (Updated 01.01.10) baina ezin dut HTCk eskaitzen duen programa instalatu beraz ezin hortik aurrera egin. Ezagutzen al duzue donut 1.6 ofiziala izanik beste ROM bat instalatzeko modurik? |
|
luther blissett |
magicarentzako eclair esaten dute apirilean edo lehenago aterako dutela, asike edo rom alternatiboa oso ona da edo ez dakit ez ote den hobe itxoitea, ez? |
Ziur gaude unibertsitateko irakasle bat bazara, zure herriko elkarte batean lan egiten baduzu edota gogoko dituzun gaien inguruan lan egiten duen pertsona bazara, zure ezagutza beste batzuekin partekatzeko gogoa izan duzula noizbait. Iritsi zara geltokira, hau da zure gunea.
Zutagu, 2009 — Honi buruz · Kontaktua · Pribazitate politika · Erabilpen baldintzak