|
luther blissett |
aupa! gauzak begiratzen nenbilela honekin topatu naiz, ta pentsatu det derrigor izan behar genuela honi buruz aritzeko espazio bat, bakoitzak deskubritzen ditun aplikazioak ezagutzera emateko, ze iruditzen? ea gauza interesgarriak ateratzen diren! |
|
Athilha |
Beno ba ni hasiko naiz app batekin, duela gutxi aurkitu nuen batekin, eta sekulako emaitzak eman dizkidanak. OruxMap deitzen da, eta mendira ateratzeko erabiltzen dut nik, gps-a erabiltzen duen mapa erakusle offline bat da, bertan kalibratutako mapak sartu, ta gpx bidez egin nahi dudan ibilbidea sartzen diot, ta menditik ibiltzeko primerako tresna da. Ongi legoke hau jende gehiagok erabiliko bagenu, Euskal Herriko mapa guztiak fitxategi batean biltzea eta banatzea, horrela bakarrik mendiko ibilbidea jaitsi beharko genuke Ea zer iruditzen zaizue, zuen gps-a telefonoan! |
|
teketen |
Sortu dut Android aplikazio interesgarriak izeneko orria, nire aurkezpeneko app-k gehitzen joango naiz http:/ |
Ziur gaude unibertsitateko irakasle bat bazara, zure herriko elkarte batean lan egiten baduzu edota gogoko dituzun gaien inguruan lan egiten duen pertsona bazara, zure ezagutza beste batzuekin partekatzeko gogoa izan duzula noizbait. Iritsi zara geltokira, hau da zure gunea.
Zutagu, 2009 — Honi buruz · Kontaktua · Pribazitate politika · Erabilpen baldintzak