|
teketen |
Aupa ni Gorka naiz. Androiden inguruko interes handia daukat ulertzen dudalako aukera handiak ematen dituela, bai garapenerako eta baita ere gauzak esperimentatzeko (zentzu zabalean). HTC MAGIC (rooteatuta) bat daukat, Cyanogen-en ROM batekin eta horrekin batera HTC Hero bat ere badaukat, baina hau ezin dut gehiegi ukitu. Orain arte Etxekoandroid ekitaldian egon naiz, bertako informazio guztia http:/ Androiden probazko garapen pare bat egin ditut, baina oraindik ez naiz guztiz serio jarri garapenarekin. Android lokalizatu eta Androiden inguruko aplikazio interesgarriak ere interesatzen zaizkit. |
|
Joxe |
Bueno, ba ni Joxe naiz, teknopata amorratua, eta urte mordoska da Palm OSdun PDAk erabiltzen hasi nintzenetik. Sistema nahiko zahar geratu denez, WIndows Mobilera pasatu nintzen, baina urtebeteren ondoren erabat nazkatuta nengoen eta Hero bat erosi nuen Android probatzeko. Zapore gazi-gozoa uzten dit egunero. Ez dakit Androiden ala HTCren errua den (ala neurea, gauza lar instalatzeagatik), baina sentsazioa dut sistemak ez diola makinari zuku guztia ateratzen, edo alderantziz. Gainera, gero eta maizago geratzen zait zombie, eta gaur bertan SD txarteleko informazio guztia ezabatu dit bat-batean. Hori bai, ondo dabilenean, sistema gozada bat da. Ni ere ez naiz garatzailea, eta erabiltzaile gisa ibil naiteke hemendik. Baten bati balio badio, bere garaian gida txiki bat jarri nuen blogean, Hero eta Mac-eko agendak sinkronizatzeko. |
Ziur gaude unibertsitateko irakasle bat bazara, zure herriko elkarte batean lan egiten baduzu edota gogoko dituzun gaien inguruan lan egiten duen pertsona bazara, zure ezagutza beste batzuekin partekatzeko gogoa izan duzula noizbait. Iritsi zara geltokira, hau da zure gunea.
Zutagu, 2009 — Honi buruz · Kontaktua · Pribazitate politika · Erabilpen baldintzak