Taldeko foroa > Blog extentsioa

Blog extentsioa

Zigor
orain dela 845 egun

Kaixo, Joomla proiektu baterako blog extentsio bat behar dut... LiftenBloggie instalatu dut... inork bestelakorik gomendatu lezake?

Z

xomorro
orain dela 843 egun

Bada beste bat, K2. Beraiek eduki-konponente esaten diote.

http://getk2.org/ 

Baina webgunea elebakarra ez bada eta joomfish bitartez egiten badezu hizkuntzena, frontend-etik kudeatu nahi izanez gero, arazoak daude. Bestela, ondo dago.

Zigor
orain dela 843 egun

Bale eskerrik asko, ikusi egingo dut ia erabili dezakedan... izan ere, esaten dozun moduan joomfish erabiltzen dut... 

Dabid Martinez
orain dela 839 egun

Baina blog bat izateko ez duzu osagairik behar. Kategoria eta sekzio propioa baizik... Behintzat nik, beti egiten izaten dut horrela. Gero templatean aurkezteko aldaketak egin, demagun webgunea bi zutabetan badoa, bakarren jarri edo kontrara...Nik neuk, benetan, ez nuke osagairik bat jarriko :)

Ondo segi eta animo!

Zigor
orain dela 839 egun

Egia da, baina k2 osagai honek badu bestelako gehigarririk... blog sarreren egunak azaltzen dituen egutegia eta bestelakoak... Azkeneko astean jolasean nabil k2 horregaz eta erabilgarria izango dela uste dut... eskerrik asko halere

-

Fokua

Sortzen

Ongi etorri ZutaGu-ra

Ziur gaude unibertsitateko irakasle bat bazara, zure herriko elkarte batean lan egiten baduzu edota gogoko dituzun gaien inguruan lan egiten duen pertsona bazara, zure ezagutza beste batzuekin partekatzeko gogoa izan duzula noizbait. Iritsi zara geltokira, hau da zure gunea.