Taldeko foroa > Pare bat kontu

Pare bat kontu

etxebaiker
orain dela 851 egun

Kaixo,

sarrera berri bat sortu dut taldeko blogean eta pare bat duda datozkit burura. Ea norbaitek argitzerik dituen.

1.- Ba al da aukerarik taldearen hasierako orria aldatzeko, nolabait bertan ikusteko blogeko sarreren laburpen bat edo? Bestela, orain dagoen bezala, ez da erraza jakitea ezer berririk den blogean taldean sartu eta batera (taldeko bloga aukeran klikatu ezik).

2.- Jarri ditudan argazki biei gehitu diet marko txikitxo bat argazkia txertatzean eskaintzen den tresnaren bidez. Baina editorean ondo ikusten bada ere, sarrera argitaratu ondoren markoa desagertu egiten da. Editorearen akatsen bat?

Ea zuen argazki eta azalpenak igotzera animatzen zareten!

Benito
orain dela 851 egun

Taldearen azala editatzeko modua topatzen nabil neu ere. Elgg-ek taldearen deskribapen laburra egiteko aukera ematen du, baina hemen ez dut ikusten.

Taldearen hasierako orria aldatzearena ez dakit egin daitekeen, nik probatu ditudan bertsioetan behitzat ez.

-

Fokua

Sortzen

Ongi etorri ZutaGu-ra

Ziur gaude unibertsitateko irakasle bat bazara, zure herriko elkarte batean lan egiten baduzu edota gogoko dituzun gaien inguruan lan egiten duen pertsona bazara, zure ezagutza beste batzuekin partekatzeko gogoa izan duzula noizbait. Iritsi zara geltokira, hau da zure gunea.